Droni.al
  • Home
  • Politika
  • Kronika
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Kulture
  • Sport
  • AI Assisted News
  • #rozë
  • #gjejpunë
  • FACT&FAKE
No Result
View All Result
  • Home
  • Politika
  • Kronika
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Kulture
  • Sport
  • AI Assisted News
  • #rozë
  • #gjejpunë
  • FACT&FAKE
No Result
View All Result
Droni.al
No Result
View All Result

Ja pijet që konsumoni çdo ditë dhe që rrezikojnë t’iu çmendin

01/08/2017
Ja pijet që konsumoni çdo ditë dhe që rrezikojnë t’iu çmendin
Share on FacebookShare on Whatsapp

Njihet si fakt që sheqeri tek pijet me gaz dhe ëmbëlsirat favorizon obezitetin dhe sëmundjen e diabetit, por a është i dëmshëm për shëndetin mendor?
Një studim bën me dije se kjo e dhënë ka ndikim më të madh tek meshkujt, por shumë hulumtues i shohin këto përfundime me skepticizëm.
Sipas këtij studimi të publikuar së fundmi nga revista “Scientific Reports”, burrat që kanë konsum më të lartë të sheqerit përmes ushqimeve si ëmbëlsirat apo pijet me gaz rrezikojnë 23 për qind më tepër për të pasur çrregullime në zhvillimin mendor si depresion apo kriza ankthi në pesë vitet e ardhshme.
“Studimet tona sugjerojnë se konsumi i sheqerit nga ushqimi apo pijet ka ndikim në shëndetin psikologjik afatgjatë dhe se ulja e sasisë lidhet me një shëndet më të mirë psikologjik”, shkruajnë autorët e studimit, hulumtues në “University College London (UCL).
“Asnjë nga këto dy pohime nuk justifikohet nga rezultatet e studimit, që kufizohen nga disa aspekte”, argumenton një ekspert i pavarur, dietologia Catherine Collins, zëdhënëse e Shoqatës Britanike të Dietologjisë.

Tags: cmendjekonsummpije

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Po ndodh

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

13/08/2026
Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

13/08/2026
LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

13/08/2026
DETAJET/ Ngjarja tragjike në Mjedë, xhaxha e nip po ecnin në trotuar

DURRËS/ Konflikt në familje, 43-vjeçari plagos me thikë bashkëshorten

13/08/2026

Droni.al

DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve.
Lajmi i fundit nga Shqiperia. Vetem lajmet qe duhen

Follow Us

Sipas Kategorise

  • #GJEJPUNE
  • AI
  • Dosje
  • Ekonomia
  • FACT&FAKE
  • Foto Smart
  • Gjej Pune
  • Kronika
  • Kryesore
  • Kulture
  • Opinion
  • Politika
  • pondodh
  • Rajoni
  • Roze
  • speciale
  • Sport
  • Telegram
  • Video
  • web tv
  • xx

Te fundit

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

13/08/2026
Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

13/08/2026
LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

13/08/2026
  • Advertisement
  • POLITIKA E PRIVATËSISË
  • Procedura e ankesës
  • Politika e privatësisë
  • Kodi i Etikës

© 2026 Droni.al - Të gjitha të drejtat e rezervuara.

No Result
View All Result
  • AI Assisted News
  • Home 1
  • Kodi i Etikës
  • News
  • POLITIKA E PRIVATËSISË
  • Politika e privatësisë
  • Procedura e ankesës

© 2026 Droni.al - Të gjitha të drejtat e rezervuara.