Droni.al
  • Home
  • Politika
  • Kronika
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Kulture
  • Sport
  • AI Assisted News
  • #rozë
  • #gjejpunë
  • FACT&FAKE
No Result
View All Result
  • Home
  • Politika
  • Kronika
  • Ekonomi
  • Opinion
  • Rajoni
  • Kulture
  • Sport
  • AI Assisted News
  • #rozë
  • #gjejpunë
  • FACT&FAKE
No Result
View All Result
Droni.al
No Result
View All Result

Këto janë efektet e birrës tek shëndeti, nuk ka vetëm te këqija

05/08/2018
Këto janë efektet e birrës tek shëndeti, nuk ka vetëm te këqija
Share on FacebookShare on Whatsapp

Ju mund të jeni me fat pasi një studim i publikuar tek “The American Journal of the Modern Sciences” ka zbuluar se birra ka më shumë përfitime se sa mendojmë për shëndetin.

Të dhënat tregojnë se birra është e pasur me antioksidantë  dhe përmban vitaminë B, madje me shumë se sa vera, e cila konsiderohet si një nga pijet alkolike më të shëndetshme.

Birra gjithashtu mund të parandalojë rrezikun nga sëmundjet kardiovaskulare, sigurisht për aq kohë sa e konsumoni në sasi të kufizuar.

Studimi vlen vetëm për ‘pije të moderuar’, që do të thotë se një ose dy kriko mund të justifikohen. Megjithatë, hulumtuesit këshillojnë që mjekët mund të dëshirojnë të çlodhen për herë të parë duke pirë: “Mjekët duhet të jenë të vetëdijshëm për përfitimet shëndetësore që sjell konsumi i moderuar i alkoolit si një mënyrë jetese të shëndetshme.”

Kjo nuk është hera e parë që hulumtimi ka treguar se birra sjell të mira në shëndetin tonë. Studimet e kaluara thonë se konsumi i moderuar i birrës mund të rritë kreativitetin tuaj dhe zvogëlon rrezikun e diabetit.

Tags: Birraefekte

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Po ndodh

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

13/08/2026
Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

13/08/2026
LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

13/08/2026
DETAJET/ Ngjarja tragjike në Mjedë, xhaxha e nip po ecnin në trotuar

DURRËS/ Konflikt në familje, 43-vjeçari plagos me thikë bashkëshorten

13/08/2026

Droni.al

DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve.
Lajmi i fundit nga Shqiperia. Vetem lajmet qe duhen

Follow Us

Sipas Kategorise

  • #GJEJPUNE
  • AI
  • Dosje
  • Ekonomia
  • FACT&FAKE
  • Foto Smart
  • Gjej Pune
  • Kronika
  • Kryesore
  • Kulture
  • Opinion
  • Politika
  • pondodh
  • Rajoni
  • Roze
  • speciale
  • Sport
  • Telegram
  • Video
  • web tv
  • xx

Te fundit

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

DITA 75/ Malkaj: Të ikë qeveria, bashkim nga Tropoja në Konispol

13/08/2026
Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

Tragjedi në Delisufaj, dy motra humbin jetën pasi makina përfundon në kanal

13/08/2026
LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

LDK zhbllokon krizën institucionale në Kosovë, ky është vendimi

13/08/2026
  • Advertisement
  • POLITIKA E PRIVATËSISË
  • Procedura e ankesës
  • Politika e privatësisë
  • Kodi i Etikës

© 2026 Droni.al - Të gjitha të drejtat e rezervuara.

No Result
View All Result
  • AI Assisted News
  • Home 1
  • Kodi i Etikës
  • News
  • POLITIKA E PRIVATËSISË
  • Politika e privatësisë
  • Procedura e ankesës

© 2026 Droni.al - Të gjitha të drejtat e rezervuara.