Një nga zërat që do preken nga shkurtimet në buxhet është edhe infrastruktura rrugore dhe transporti detar.
Buxheti i rishikuar nëpërmjet aktit normativ ka shkurtuar fondet për infrastrukturën rrugore me 8.2% dhe ato për transportin detar me 45%.
Këto shkurtime që lidhen direkt me infrastrukturën, ndikojnë negaivisht jo vetëm në mosrealizimin e projekteve, por ka rrezik të rikthejnë sërish borxhet e qeverisë ndaj kompanive të ndërtimit të rrugëve.
Buxheti i ministrisë së Transportit me rishikimin është shkurtuar me 12%. Fondi i transportit rrugor është shkurtuar me 1.7 miliardë lekë, fondet për ujë dhe kanalizime janë shkurtuar me 17%ose me 2.6 miliardë lekë dhe fondet për transportin detar janë shkurtuar me 45%.
Shkurtimi i buxhetit në mes të vitit sidomos për transportin rrugor ka qenë shkaktari kryesor në vitet e mëparshme për krijimin e detyrimeve të prapambetura ndaj bizneseve që kishin kontrata punimesh në rrugë. Duke qenë se tenderimet në fillim të vitit bëhen duke marrë në konsideratë fondet që ka parashikuar buxheti, shkurtimi i tyre në mes të vitit krijon detyrime të kompanitë kontraktore me qeverinë.
Nisja e punëve publike të pambuluara me financim, ka ulur eficencën e këtyre investimeve duke çuar në shpërdorimin e parave publike.
/DRONI.al/
Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/