Tarifa që do të paguhet nga qytetarët për të kaluar në rrugën Thumanë Kashar është relativisht e lartë duke pasur parasysh dhe gjatësinë e aksit. Tarifa është 2.5 euro për 21 km për makinat e vogla por për makinat e tjera ajo rritet.
“2.5 euro është tarifa që paguajnë qytetarët, por që përfshin dhe tatimin mbi vlerën e shtuar. Tarifa është 2.1 euro. 0.4 euro i shkon qeverisë për çdo përdorues, A është kjo një tarifë e lartë apo optimale. Ky është koncensioni i parë i mirfilltë i dhënë në ndërtimin e rrugëvë në Shqipëri. Deri tani kemi patur partneritete publike private, pra një ndërtues merr përsipër ntë ndërtojë një rrugë me paratë e vete dhe qeveria fillon e shlyen me këste që nga vit ii dytë apo i tretë. Këto kontrata kanë qenë me risk zero për koncensionarët dhe risku ka qenë gjithmonë në shtet. Kjo është një kontartë mirfilltazi koncensionare ku një kompani merr përsipër të ndërtojë një autostratë me paratë e veta dhe përkundrejt kësaj i jepet e drejta të arketojë tarifa dhe të vendosë ato çmime. Unë mendoj se është një tarifë relativishte lartë duke pasur parasysh edhe gjatësinë, kemi të bëjë me një aks 21 km dhe kemi të bëjmë me një tarifë 2.1 euro për automjetet e thjeshta. Për mejtet me tonazh të madh tarifa rritet”, deklaroi gazetari ekonomik Klodian Tomorri tek mcn tv.
Tomorri tha qeveria shqiptare do të tenderojë shuëm shpejt viti dhe dy segmente të tjera të autostratës Shkodër-Fier.
Koncensioni Thumanë Kashar është specifik, u nis fillimisht si një rrugë që do ndërtohej me PPP, mirpo pasi u pezullua u ndryshua variant. Qeveia shqiptare do të tenderojë shumë shpejt dhe dy segmente të tjera të autostratës Shkodër-Fier, që janë ai i Rrogozhinë-Fier dhe Kashar Rrogozhinë. mcn.al
/DRONI.al/
Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/