2017/ Do ju marrë malli për furgon, mbyllen 262 linja transporti

2017/ Do ju marrë malli për furgon, mbyllen 262 linja transporti

87
0
Shares

Transporti ndërqytetës do të përfshihet në një reformë radikale që nga janari i vitit 2017. Bizneset e fushës duket se do të futen në tranzicion të thellë prej reduktimit të numrit të linjave dhe mjeteve të transportit.

Një udhëzim i Ministrisë së Transportohet që do të jetësohet më 1 janar të vitit që vjen përcakton se numri i linjave të transportit ndërqytetës nga 588 që janë aktualisht do të reduktohet në 326 linja.

Me rregullat e reja, 262 itinerare nuk do të funksionojnë më, teksa transporti ndërqytetës do të kryhet vetëm me autobusë.

Më herët, Ministria e Transportit i ka lajmëruar operatorët aktualë që të bashkohen në shoqëri në mënyrë që të licencohen pa ju nënshtruar konkurrimit.

E domosdoshme është gjithashtu që shoqëritë që do të licencohen, të rinovojnë 20% të flotës së tyre të autobusëve gjatë vitit të parë licencës, edhe gjatë 2017.

Numrin më të madh të linjave do ta ketë kryeqyteti me 44 të tilla, nga të cilat 34 janë vetëm në dispozicion të Bashkisë së Tiranës. I dyti vjen Elbasani me 38 linja nga të cilat, Bashkia e Elbasanit do të administrojë 17 linja që do të transportojnë pasagjerë drejt Tiranës dhe qyteteve të tjera.

Qarku i Fierit do të ketë 35 linja, nga të cilat 15 janë në dispozicion të Bashkisë së Fierit dhe 9 linja për Bashkinë e Lushnjës dhe të tjerat ndahen për Bashkinë e Divjakës dhe atë të Mallakastrës.

Qarku i Durrësit do të ketë 30 linja, nga të cilat 26 do të shërbejnë për Bashkinë e Durrësit dhe 4 të tjera për Bashkitë e Shijakut dhe Krujës.

Numrin më të ulët të linjave e ka Qarku i Kukësit, me vetëm 13 të tilla, ku Bashkia Kukësit ka 7 linja, 4 për Tropojën dhe 2 për Hasin.monitor.al

/DRONI.al/

Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/

loading...
Loading...

LEAVE A REPLY