Shkrimi i “The Economist” për reformat e qeverisë shqiptare përvecse është një reklamë e paguar nga qeveria ka edhe një të fshehtë tjetër.
Reklama nuk është e botuar në të gjithë tirazhin e “The Economist”. Artikulli është një publikim e dedikuar për një audiencë të ngushtë e cila ndodhet kryesisht në Shqipëri.
Nëse shtojmë edhe justifikimin e Ministrisë së Ekonomisë për prorosinë e reklamës, ajo mund të jetë e disponueshme edhe për pjesëmarrësit ne takimin e Davosit.
Publikimet e “The Economist” për vendet të ndryshme të Europës, Amerikës apo Azisë nuk e kanë artikullin të përfshirë.
Duket se qeveria e ka bërë reklamën për konsum të brendshëm cfarë ia ndryshon edhe qëllimin e deklaruar nga zyrat e qeverisë, duke e kthyer atë nga një promocion për Shqipërinë jashtë vendit në një propogandë për qeverinë brenda vendit.
Ja disa nga impresionet e reklames ne Shqiperi:
/DRONI.al/
Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/