Sekreti tjetër i reklamës në “The Economist”

Sekreti tjetër i reklamës në “The Economist”

62
0
Shares

Shkrimi i “The Economist” për reformat e qeverisë shqiptare përvecse është një reklamë e paguar nga qeveria ka edhe një të fshehtë tjetër.

Reklama nuk është e botuar në të gjithë tirazhin e “The Economist”. Artikulli është një publikim e dedikuar për një audiencë të ngushtë e cila ndodhet kryesisht në Shqipëri.

Nëse shtojmë edhe justifikimin e Ministrisë së Ekonomisë për prorosinë e reklamës, ajo mund të jetë e disponueshme edhe për pjesëmarrësit ne takimin e Davosit.

Publikimet e “The Economist” për vendet të ndryshme të Europës, Amerikës apo Azisë nuk e kanë artikullin të përfshirë.

Duket se qeveria e ka bërë reklamën për konsum të brendshëm cfarë ia ndryshon edhe qëllimin e deklaruar nga zyrat e qeverisë, duke e kthyer atë nga një promocion për Shqipërinë jashtë vendit në një propogandë për qeverinë brenda vendit.

Ja disa nga impresionet e reklames ne Shqiperi:

the economist postim1

the economist postim

/DRONI.al/

Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/

loading...
Loading...

LEAVE A REPLY